مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-20حوادث

اسباب کشی در ایام تعطیلات نوروز نیاز به مجوز پلیس دارد


سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز جمعه اظهار داشت: ممنوعیت جابجایی وسایل منزل از 29 اسفند پارسال آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز سال جدید ادامه دارد بنابراین هرگونه اسباب کشی صرفا باید با مجوز کلانتری یا پاسگاه محل سکونت باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه افراد بدلیل شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند، افزود: پلیس در نوروز امسال علاوه بر تامین امنیت مردم که وظیفه ذاتی آن است در راستای تامین سلامت افراد جامعه هم در کنار سازمان ها و نهادهایی که این روزها سخت در تلاش هستند از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه برخی از شهروندان هشدارهای پلیس و عوامل کادر درمانی را جدی نگرفتند، اضافه کرد: درخواست ما از مردم خودداری از سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه برای قطع زنجیره ویروس کرونا است.

وی یادآور شد: این روزها که کادر پزشکی و درمانی درگیر بیماران کرونایی هستند بیایید با برخی حرکات ایذایی و حضور در تجمعات، زحمات شان را چند برابر نکنیم.

وی یادآور شد: با وجود توصیه ها و تاکیدات متعددی که از طریق رسانه های جمعی مبنی بر عدم تجمع به بهانه برگزاری جشن ها و مراسم پایان سال بدلیل شیوع کرونا داده شد اما برخی این تذکرات را جدی نگرفته و با برپایی تجمع به بهانه مراسم چهارشنبه آخر سال و شب نوروز موجب نارضایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسباب کشی در ایام تعطیلات نوروز نیاز به مجوز پلیس دارد

اسباب کشی در ایام تعطیلات نوروز نیاز به مجوز پلیس دارد