مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-20حوادث

حمل اثاثیه منزل در تعطیلات نوروز بدون هماهنگی کلانتری ممنوع است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: حمل و جایجایی اسباب و اثاثیه منزل از 29 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز تنها با هماهنگی کلانتری محل امکان پذیر است.

- سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان، طرح های مختلف انتظامی در ایام تعطیلات نوروز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی از ممنوعیت حمل و جایجایی اسباب و اثاثیه منزل بدون مجوز مراجع انتظامی در سطح استان از 29 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: هرگونه اسباب کشی و جابه جایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز صرفاً با کسب مجوز از مراجع انتظامی (کلانتری و پاسگاه) محل سکونت شهروندان امکان پذیر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ضمن تاکید بر ماندن در خانه با توجه به وضعیتی که این روزها بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است، ادامه داد: تأمین سلامت و امنیت مردم دغدغه ما است و نوروز امسال در کنار وظیفه ذاتی خود که همانا تأمین امنیت مردم است در راستای تأمین سلامت مردم با همکاری همه سازمان ها و نهادهایی که این روزها شبانه روز در تلاش هستند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ حیدریان با اشاره به شعار نوروزی پلیس تحت عنوان سلامت خانواده، امنیت جامعه با هشتک در خانه بمانیم از شهروندان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل اثاثیه منزل در تعطیلات نوروز بدون هماهنگی کلانتری ممنوع است

حمل اثاثیه منزل در تعطیلات نوروز بدون هماهنگی کلانتری ممنوع است