مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-20بين الملل

خودروسازان آمریکایی در تلاش برای تولید و تامین تجهیزات بیمارستانی!


به نظر می رسد که خودروسازان آمریکایی در تلاشند تا با تولید برخی تجهیزات پزشکی حیاتی همچون هواکش و دستگاه های تهویه بیمارستانی به کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا بپردازند.

- خودروسازان آمریکایی در تلاش برای تولید و تامین تجهیزات بیمارستانی! به نظر می رسد که خودروسازان آمریکایی در تلاشند تا با تولید برخی تجهیزات پزشکی حیاتی همچون هواکش و دستگاه های تهویه بیمارستانی به کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های فورد و جنرال موتورز به تازگی اعلام کرده اند که در حال مذاکراتی با دولت فدرال به منظور کسب و صدور مجوز برای تولید امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها همچون هواکش و دستگاه های تهویه هستند تا بتوانند در کنترل و مقابله با گسترش و انتشار ویروس کرونا نقش آفرینی کنند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت npr آمده است، با این که هنوز معلوم نیست چه مدت زمان طول میکشد تا این شرکت های خودروسازی بتوانند خط تولید تجهیزات مذکور را راه اندازی کنند اما به نظر می رسد که تاکنون مذاکرات آنها با مقامات کاخ سفید موفقیت آمیز بوده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که این طرح پیشنهادی مورد حمایت دولت فدرال آمریکا قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان آمریکایی در تلاش برای تولید و تامین تجهیزات بیمارستانی!

خودروسازان آمریکایی در تلاش برای تولید و تامین تجهیزات بیمارستانی!