مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-20پزشكي

همگی برای «سلامت»؛ هفتمین سین سفره ایرانیان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور در جمع کارکنان مرکز آموزشی درمانی فرشچیان به نمایندگی مردم قدرشناس استان فرارسیدن سال نو را به آنها تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز رشید حیدری مقدم رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور در جمع کارکنان مرکز آموزشی درمانی فرشچیان به نمایندگی مردم قدرشناس استان همدان فرارسیدن سال 1399 و عید باستانی نوروز را به آنان تبریک گفت.

پرستاران که این روزها عید دارند اما سر کار هستند و در حقیقت کار آنها عیدشان است؛ سال نو را با توسل به قرآن کریم و عبور از زیر این کتاب آسمانی آغاز کردند و همنوا با یکدیگر شعار کرونا را شکست می دهیم سر دادند.

رشید حیدری مقدم حلول سال نو را به همه همکاران عزیز و پرتلاش دانشگاه به ویژه کادر درمانی بیمارستان سینا که در این مقطع حساس برای مقابله با بیماری کرونا ایثارگرانه تلاش می کنند، تبریک و تهنیت گفت و از خداوند سبحان توفیق خدمت سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و پیروزی در کنترل بیماری کرونا را مسئلت نمود.

استاندار همدان نیز در جریان این دیدار با تماس تلفنی ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمانی برای کنترل بیماری کرونا با بیان اینکه امسال سال یاری همدیگر است، ابراز امیدواری کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگی برای «سلامت»؛ هفتمین سین سفره ایرانیان

همگی برای «سلامت»؛ هفتمین سین سفره ایرانیان