مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-20اقتصادي

تمدید اعمال تشویق خوش حسابی صدور پروانه ساختمانی در ابهر


در راستای جلوگیری از تجمع به علت شیوع ویروس کرونا، اعمال تشویق خوش حسابی بابت صدور پروانه ساختمانی تا 15 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: در راستای جلوگیری از تجمع به علت شیوع ویروس کرونا، اعمال تشویق خوش حسابی بابت صدور پروانه ساختمانی تا 15 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

محمدرضا ذوالقدری ها در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: شیوع این ویروس سبب شد در آستانه عید نوروز روال عادی کارهای شهرداری چهره دیگر به خود بگیرد.

وی، از تمدید مشوق های در نظر گرفته شده برای صدور پروانه خوش حسابی در این شهرستان خبر داد و افزود: این امر برای کاهش مراجعات آخر سال شهروندان به شهرداری در راستای استفاده از تخفیفات ویژه و جلوگیری از ازدحام جمعیت به لحاظ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

شهردار ابهر یادآور شد: برای بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان، اعمال تشویق خوش حسابی بابت صدور پروانه ساختمانی تا 15 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

ذوالقدری ها با اشاره به این که به منظور تشویق شهروندان جهت اخذ پروانه ساختمانی، تخفیف 15 تا 30 درصدی خوش حسابی اعمال می شود، ادامه داد: طبق مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندانی که تا 15 اردیبهشت سال جاری نسبت به اخذ پروانه ساختمانی به صوت نقدی اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعمال تشویق خوش حسابی صدور پروانه ساختمانی در ابهر

تمدید اعمال تشویق خوش حسابی صدور پروانه ساختمانی در ابهر