مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-20سياسي

تلاش برای عملیاتی کردن پروژه های بزرگ در گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح جمعه در پیام نوروزی اظهارکرد: سال 98 با اتفاقات فراوانی همراه بود، ابتدای آن با سیل برای مردم استان بود و در انتها با ویروس کرونا همراه شد.

وی افزود: به همه خانواده هایی که در جریان شیوع ویروس کرونا عزیزان خود را از دست دادند تسلیت می گویم و باید به دو نکته در خصوص این ویروس اشاره کنم نخست آنکه در خلال زندگی صنعتی خانه نشینی اجباری به واسطه ویروس کرونا باعث دور هم جمع شدن خانواده ها شد تا در ایام نوروز بیش از پیش قدر یکدیگر را بدانیم.

استاندار گلستان ادامه داد: همیشه این پرسش مطرح بوده که علم بهتر است یا ثروت و با شیوع ویروس کرونا بار دیگر ثابت شد که تمام ثروتمندان و صاحبان قدرت، چشم به دست دانشمندان و دانشگاه ها دوخته اند تا شاید با کشف واکسن یا داروی آن، گره از کار خلق بگشایند.

حق شناس یکی از نکات ارزشمند سال 98 را جبران خسارات سیل در بخش های مختلف کشاورزی، مسکونی و زیرساختی دانست و افزود: بخش عمده ای از اقدامات مرتبط با سیل انجام شده و از تمام مدیران و دست اندرکاران به دلیل همراهی در مسیر بازسازی سیل تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه تعدادی از مدیران خدمتگزار در زمینه سیل امروز در بین ما نیستند، گفت: 100 درصد واحدهای مسکونی قابل بازسازی عقد قرارداد شده اند، 96 درصد آن در مرحله پی کنی، 80 درصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای عملیاتی کردن پروژه های بزرگ در گلستان

تلاش برای عملیاتی کردن پروژه های بزرگ در گلستان