مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 08:052020-03-20سياسي

نوروز فرصتی برای خودسازی است


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اینک سخاوت ، سعی، سیمای وحدت ، سربلندی و عزت ، سزاواری برای رهبر، سرور و سر زندگی برای انقلاب و سجده شکر برای الطاف الهی را در طبق اخلاص نهادیم .

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: خانه تکانی ، نظافت ، احیای سنت صله ارحام و تکریم از بزرگان فامیل از ویژگی های مردم در سال نوست .

حسینی با اشاره به شیوع بیماری کرونا ، اضافه کرد: تعطیلات نوروزی را همگان با ماندن در منزل به عنوان یک فرصت برای خودیابی و خداخواهی و دعا و نیایش سپری کنیم.

وی با تبریک سال جدید از مردم خواست از برگزاری مراسم عید به دلیل شیوع بیماری کرونا خودداری کنند .

امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه ، گرچه صله رحم از سنت های حسنه پس از تحویل هرسال است ، خاطر نشان کرد: اما توصیه های پزشکی با هدف قطع حلقه اتصال جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تکلیفی شرعی، عقلی و عرفی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: انتظار داریم مردم این وظیفه را با تلفن ، ارتباطات و فضای مجازی انجام دهند و با رعایت خانه نشینی در پایان دادن به (شیوع بیماری کرونا ) این ماجرای رنج آور تسریع کنند .

وی ادامه داد : مردم ما که با صبر و هوشیاری ، تاکنون بخش مهمی از این گردونه خطر آفرین را پشت سر گذاشتند و با رعایت مقررات به لطف خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز فرصتی برای خودسازی است

نوروز فرصتی برای خودسازی است