مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-20سياسي

سپاه و بسیج تا پایان شیوع کرونا در کنار مردم است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است تصریح کرد: مجموعه سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم شریف این استان استفاده خواهد کرد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است تصریح کرد: مجموعه سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم شریف این استان استفاده خواهد کرد.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز با حضور در بیمارستان رازی رشت لحظه سال تحویل را در کنار کادر درمانی و بیماران این بیمارستان سپری کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های کادر درمانی بیمارستان رازی رشت و بسیجیان فعال در این بیمارستان اظهار داشت: تلاش ها و اقدامات شما عزیزان مجاهدتی است که اجر آن در نظر خداوند متعال محفوظ است.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است تصریح کرد: مجموعه سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم شریف این استان استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج تا پایان شیوع کرونا در کنار مردم است

سپاه و بسیج تا پایان شیوع کرونا در کنار مردم است