مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-20سياسي

امام جمعه قصرشیرین: مردم از دید و بازدید و مسافرت پرهیز کنند


حجت الاسلام علی ملکی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو و بهار طبیعت و آرزوی سالی پر از سلامتی برای ایران اسلامی و موفقیت و درخشش در تمامی عرصه ها افزود: باید از لحظات حساس سال 98 سالی که گذشت درس بگیریم و با تجربه ای بیشتر وارد سال 99 بشویم تا بتوانیم سال پیش رو را با همت و تلاش و موفقیت سپری کنیم.

وی اظهار داشت: مردم حتما برای قطع زنجیره انتقال کرونا در منزل بمانند با این اقدام به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کنند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: از تمامی مدافعان حوزه سلامت کادر پزشکی و پرستاری که این روزها درگیر مداوای مبتلایان به بیماری کرونا هستند و مجاهدت های بسیاری را در این خصوص متحمل می شوند قدردانی می کنم و از مردم می خواهم که با ماندن در خانه تمامی تلاشگران عرصه مقابله با بیماری ویروسی کرونا را بیاری کنند.

ملکی همچنین از تلاش های تمامی کسانی که در عرصه گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان ها تلاش می کنند و همچنین کسانی که در امر تولید و توزیع اقلام بهداشتی فعالیت دارند قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون 18 هزار و 407 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در مجموع یک هزارو 284 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و 979 مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قصرشیرین: مردم از دید و بازدید و مسافرت پرهیز کنند

امام جمعه قصرشیرین: مردم از دید و بازدید و مسافرت پرهیز کنند