مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-20سياسي

افق های امیدآفرین در سال 99 پیش روی کشور است


آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید اظهار داشت: امیدواریم امسال، سالی پر از توفیق و پیروزی و هر آنجه خیر است برای ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مملو از موفقیت و نیز مشکلات و مصائبی بود، افزود: سال 98 از جهات مختلف نظامی، و پشت سر گذاشتن تحریم هایی که نقطه امید دشمنان بود، موفقیت هایی برای مان در پی داشت.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به مشکلاتی زلزله، سیل و دیگر بلایای طبیعی اضافه کرد: در پایان سال هم مشکلاتی به وجود آمد از جمله کرونا که عید امسال متاثر از این بیماری است ودید و بازدید و مسافرتها را محدود و ممنوع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت در هر مساله ای که دست بدست هم داده توانسته از آن عبور کند، یادآور شد: با رعایت بهداشت فردی و توجه به هشدارهای پزشکی می توان این بیماری را مهار کرد.

وی با قدردانی از همه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی که برای ریشه کنی این بیماری تلاش می کنند، تاکید کرد: همت و تلاش کادر درمان و همراهی مردم شرط اصلی گذر از این بحران است.

آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نیز با همدلی و همراهی از بین می رود، گفت: مسوولان باید بیش از پیش به فکر مردم باشند و مردم هم کمک کنند تا بار فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق های امیدآفرین در سال 99 پیش روی کشور است

افق های امیدآفرین در سال 99 پیش روی کشور است