مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-20سياسي

«جهش تولید» هدفی برای ارتقای ظرفیت های ملی جهت رفع وابستگی است


نام گذاری سال 99 به سال «جهش تولید» در حقیقت تداوم تلاش ها برای ارتقای ظرفیت های ملی در مسیر رفع وابستگی است.

- محمد آشوری بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: نام گذاری سال 1399 به سال جهش تولید در راستای تمامی نام گذاری های سال های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور ارتقای توان اقتصاد ملی و مقابله با تحریم ها و زورگویی های دشمنان این ملت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی و امنیتی توانسته به سطوح بالایی از اقتدار در سطح منطقه و جهان دست یابد اما حقیقت آن است که ما در عرصه اقتصادی با معضلات و مشکلات متعددی مواجه بوده ایم که اثربخشی دیگر ابعاد قوام بخش اقتدار ملی را تحت الشعاع قرار داده است.

نماینده مردم مرکز هرمزگان در مجلس با بیان این که جهت گیری نام گذاری های سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمدتا با رویکردهای اقتصادی است، تصریح کرد: رساندن تولید ملی به نقطه ای در سطح جهش با اولویت گذاری های دقیق علمی و کارشناسی میسر است و در این زمینه هر سه قوه مقننه، قضاییه و مجریه می بایست کار ویژه های ملی طراحی و اجرا کنند.

آشوری با یادآوری نقش مدیریت جهادی در ایجاد جهش تولید در کشورمان، خاطرنشان کرد: جهش در تولید بهترین راهبرد برای غلبه بر بیکاری و رونق دادن اشتغال نیز خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهش تولید» هدفی برای ارتقای ظرفیت های ملی جهت رفع وابستگی است

«جهش تولید» هدفی برای ارتقای ظرفیت های ملی جهت رفع وابستگی است