مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-20سياسي

عید امسال را تلفنی تبریک بگوییم/شکست کرونا در گرو در خانه ماندن است


امام جمعه شهر سودجان ضمن تسلیت شهادت امام کاظم(ع) و تبریک عید نوروز، گفت: در شرایط خاص کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا همه ما باید عید نوروز را با تماس تلفنی و از طریق فضای مجازی به یکدیگرتبریک بگوییم و از سفر کردن بپرهیزیم.

- حجت الاسلام سید روح الله هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تسلیت شهادت امام کاظم(ع) و تبریک عید نوروز، گفت: در شرایط خاص کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا در کشور همه ما باید عید نوروز را با تماس تلفنی و از طریق فضای مجازی به یکدیگر تبریک بگوییم و از سفر کردن بپرهیزیم.

امام جمعه شهر سودجان بیان داشت: در هنگام تحویل سال و ابتدای بهار به خداوند عرض می کنیم، ای خدایی که دل ها و چشم های ما را زیر و رو و شب و روز را مدیریت می کنی، حال ما را به بهترین حالات تبدیل کن.

وی با بیان اینکه در روایات آمده است وقتی بهار آمد به یاد معاد باشید، برای این است که به أحسن الحال نائل شویم، افزود: مهم ترین درس دعای سال این است که ای کسانی که ایمان آوردید مراقب خودتان باشید.

هاشمی با اشاره به اینکه نوروز در فرهنگ ایرانی تحول و شکوفایی طبیعت را به همراه دارد، اضافه کرد: امسال ورود و شیوع این میهمان ناخوانده به کشورمان، دید و بازدیدهای عیدمان را تعطیل و تمام استان های ما را درگیر کرده است، اگر بخواهیم ما هم در رفت و آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید امسال را تلفنی تبریک بگوییم/شکست کرونا در گرو در خانه ماندن است

عید امسال را تلفنی تبریک بگوییم/شکست کرونا در گرو در خانه ماندن است