مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-20اقتصادي

بومی سازی ساخت تجهیزات پایش و پیش بینی هوا / امضای قرارداد با شرکت های دانش بنیان


در بحث بومی سازی و توسعه تجهیزات و زیرساخت های سازمان هواشناسی با چندین شرکت دانش بنیان تفاهمنامه و قرارداد امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سحر تاجبخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: در سال 98 و در حوزه پیش بینی یک دستاورد بزرگ در این سازمان انجام گرفت که به نحوه صدور اطلاعیه و اخطارها بر می گردد.

وی ادامه داد: این کار تغییر در نگارش و دقت این اخطارها و اطلاعیه ها برای کاربران به خصوص کاربران تخصصی سازمان هواشناسی است که از جمله آنها مدیریت منابع آب کشور است که توانستیم با این اتفاق نیازها را برطرف کرده و حرکت در این مسیر همچنان ادامه دارد.

در این زمینه یکسری درخواست وجود دارد که زمان بر بوده اما سعی کردیم پیش بینی های اقلیمی را بهبود دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در زمینه طرح های توسعه ای انجام گرفته در سازمان هواشناسی کشور در سال 98 تصریح کرد: برای توسعه تجهیزات سازمان هواشناسی با توجه به کمبود اعتبارات و تحریم ها و همچنین گران شدن ارز برنامه های ما آنچنان که باید و شاید محقق نشد چرا که بخش عمده ای از وسایل مورد نیاز خارجی است.

وی افزود: همین مساله موجب شد توسعه قابل ملاحظه ای نداشته باشیم اما یکی، دو کار باقی مانده از جمله رادار اردبیل به بهره داری رسید اما نیاز است در بحث توسعه ای توجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی ساخت تجهیزات پایش و پیش بینی هوا / امضای قرارداد با شرکت های دانش بنیان

بومی سازی ساخت تجهیزات پایش و پیش بینی هوا / امضای قرارداد با شرکت های دانش بنیان