مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-20سياسي

توانمندسازی جوامع محلی با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی


امید است در سال «جهش تولید»، مسیر پیش رو برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در جهت توانمندسازی جوامع محلی هموار شود.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: امید است در سال جهش تولید ، مسیر پیش رو برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در جهت توانمندسازی جوامع محلی هموار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی به مناسبت نوروز پیامی را صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن بهار طبیعت و تحویل سال 1399 را به همه مردم شریف استان خراسان رضوی تبریک و تهنیت عرض می کنم، همچنین شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم علیه السلام را به محضر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و همه عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تسلیت می گویم.

اینجانب ضمن قدردانی از آحاد مردم به واسطه همراهی در اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در طی سال 98 و تشکر از یکایک مدیران و کارکنان پرتلاش و خدوم در حوزه های مختلف اجرایی و قضایی، با استمداد از ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، امیدوارم در آغازین روزهای سال 1399 به همت و تلاش مدافعان سلامت، از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم و در سالی که از سوی رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی جوامع محلی با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی

توانمندسازی جوامع محلی با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی