مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 13:362020-03-20اقتصادي

تردد در جاده های کردستان 38 درصد کاهش یافت


سرهنگ عیسی گوهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین تردد جاده ای در 29 اسفند پارسال، مربوط به محور سنندج - کامیاران بود که اکنون در نخستین روز از سال جدید این ترددها بسیار کم شده است.

وی اضافه کرد: روز گذشته (29 اسفند) با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، محدودیت هایی در بلوار ورودی شهر سنندج به سمت دهگلان ایجاد کردیم تا شهروندان امکان حضور در گردنه صلوات آباد را نداشته باشند.

فرمانده پلیس راه کردستان به روان و خلوت بودن ترافیک در محورهای اصلی استان در روز اول فروردین سال 99 اشاره کرد و افزود: خانواده ها تا حد امکان در منزل بمانند و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

سرهنگ گوهری یادآور شد: در صورت ضرورت با توجه به خلوت بودن جاده ها، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، 226 کیلومتر بزرگراه، 308 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 300 کیلومتر راه فرعی است.

براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تا ظهر آخرین روز اسفند سال گذشته 11 نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان اضافه شد و اکنون طبق نتایج آزمایشگاهی ابتلای 200 نفر از افراد به این بیماری در استان قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های کردستان 38 درصد کاهش یافت

تردد در جاده های کردستان 38 درصد کاهش یافت