مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 17:502020-03-20سياسي

امکان بازدید مجازی از موزه های تهران در تعطیلات نوروز فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر مونسان گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال و تدابیر اتخاذشده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، - ، علی اصغر مونسان گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال و تدابیر اتخاذشده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکانی فراهم شده تا هم وطنان از روز اول فروردین هرروز یک موزه را به صورت مجازی بازدید کنند.

او افزود: بازدید از موزه های استان تهران بر روی وبگاه امکان پذیر است و از یکم الی سیزدهم فروردین 99، علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 16 به صورت پخش زنده از وبگاه به بازدید مجازی از موزه ها بپردازند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در این برنامه، موزه ملی ایران، کاخ موزه های گلستان، سعدآباد، نیاوران، فرش، آبگینه، رضا عباسی، ارتباطات، قرآن، ملک، بانک ملی، دفاع مقدس و علوم و فناوری هرروز به صورت آنلاین مهمان خانه های مردم هستند.

او ادامه داد: در این طرح، با زیرساخت های طراحی شده همانند یک بازید حضوری کارشناسان موزه به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

دکتر مونسان اضافه کرد: این اقدام با توجه به شیوع بیماری کرونا و باهدف تشویق بیشتر مردم برای ماندن در خانه و کاهش سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازدید مجازی از موزه های تهران در تعطیلات نوروز فراهم شد

امکان بازدید مجازی از موزه های تهران در تعطیلات نوروز فراهم شد