مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 19:162020-03-20سياسي

فرماندار مراغه: توسعه و سازندگی ماموریت اصلی ماست


حمید شکری روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در زمینه تولید شهرستان مراغه در چند سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داده که امیدواریم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به موضوع جهش تولید پیشقدم در این زمینه باشیم.

وی گفت: راه اندازی مرکز حمایت و سرمایه گذاری شهرستان در راستای حل مشکلات حوزه تولید و سرمایه گذاری از جمله مهمترین اقداماتی است که در مراغه انجام شده و در سال جدید در تلاش خواهیم بود تا ماموریت جهش تولید را هر چه بهتر عملی کرده و در نتیجه توسعه و آبادانی شهرستان تاریخی مراغه را شاهد باشیم.

وی افزود: ماموریت نخست دستگاه های اجرایی، حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال، تولید بیشتر و ایجاد زمینه وفاق و همدلی در جامعه است.

وی اضافه کرد: حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی در این شهرستان از ضرورت های موجود بوده و عزم دستگاه های اجرایی در شهرستان در این راستا قرار دارد.

وی به موضوع بیماری کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم در سال گذشته همراهی و همکاری خوبی با مسوولان به خصوص در زمینه بیماری کرونا ویروس انجام دادند که قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مراغه: توسعه و سازندگی ماموریت اصلی ماست

فرماندار مراغه: توسعه و سازندگی ماموریت اصلی ماست