مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 20:202020-03-20اقتصادي

تولید گوشی داخلی؛ شاید وقتی دیگر


در شرایطی که برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی در مواردی به دلیل تحریم های آمریکا روی خوش به ایران نشان ندادند، شاید تولید محصول داخلی باکیفیت یک راه چاره در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ایسنا، تولید گوشی موبایل از زمان ورود نخستین تلفن همراه به کشور تا امروز، همواره یکی از دغدغه های صنعت مردان ایرانی بوده است.

البته پیش از این تنها یک شرکت به عنوان تولیدکننده محدود گوشی شناخته می شد؛ تولیدکننده ای که البته به زعم برخی از کارشناسان این حوزه، بیش تر مونتاژ کننده قطعات وارداتی گوشی بوده تا این که بخواهند صفر تا صد گوشی را در داخل کشور تولید کند.

طی سال های گذشته، گوشی هایی که به انحاء مختلف در داخل تولید شده بودند، در بازار موجود بود.

اما موضوع تولید گوشی ایرانی چندی پیش باز هم مطرح شد و از نیمه های سال 1398 بود که موضوع تولید گوشی های جدید ایرانی، باز هم به یکی از مباحث حوزه فناوری اطلاعات راه پیدا کرد، آن هم تولید یک گوشی که ایرادهای مدل های قبلی را برطرف کرده باشد و بتواند با نسخه های خارجی رقابت کند.

درحالی که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهار شرکت برای تولید گوشی های هوشمند ایرانی اعلام آمادگی کرده و یکی از شرکت ها نیز محصولات خود را ارائه داده، طرح حمایت از تولید و توسعه زیست بوم موبایل تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گوشی داخلی؛ شاید وقتی دیگر

تولید گوشی داخلی؛ شاید وقتی دیگر