مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 03:402020-03-21اقتصادي

فرماندار بندرعباس: روزانه دهها مسافر به شهرهایشان برگشت داده می شوند


با تشدید کنترل ها در مبادی ورودی این شهر، دهها مسافر با خودروهایشان برگشت داده شده اند.

- عزیزاله کناری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هر چند که شهرستان بندرعباس فاقد مرز مشترک با دیگر استان های کشور است ولی روزانه تعداد قابل توجهی خودرو که به هشدارها توجه نمی کنند و قصد ورود به این شهرستان دارند توسط تیم های رصد در ورودی های شهر برگشت داده می شوند.

وی افزود: در 29 اسفند 228 خودرو مسافران که قصد ورود به این شهرستان را از مسیر شمال استان را داشتند، برگشت داده شدند و از ورودشان به شهرستان ممانعت به عمل آمد.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: همچنین در همین روز 5 دستگاه خودروی مسافران از مسیر غربی و 12 دستگاه از مسیر شرقی برگشت داده شدند.

کناری گفت: در اولین روز سال جدید نیز 208 خودروی مسافرانی که بدون توجه به هشدارها قصد سفر به بندرعباس و استقرار در این شهر را داشتند نیز با رصد دقیق و گفت وگو با آنان به شهرهایشان برگشت داده شدند.

وی عنوان کرد: قطار ورودی چهارشنبه 28 اسفندماه با ظرفیت 280 نفر فقط 8 مسافر داشت و قطار روز 5شنبه 29 فروردین نیز 7 مسافر و دیروز هم ورودی قطار مسافری نداشتیم.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: هیچ خدماتی در شهر به مسافران نوروزی ارائه نخواهد شد و بازارها تعطیل و بندر شهید حقانی نیز صرفا به ساکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بندرعباس: روزانه دهها مسافر به شهرهایشان برگشت داده می شوند

فرماندار بندرعباس: روزانه دهها مسافر به شهرهایشان برگشت داده می شوند