مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 06:062020-03-21اجتماعي

کابین ضدعفونی کننده خودروها روی پل «حمکت» مهاباد راه اندازی شد


ایرج شجاعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کابین ضدعفونی کننده و ضدویروس کرونا ساخت گروه فنی شرکت شروین مهاباد است که به صورت اتوماتیک در طول شبانه روز خودروهای سبک و سنگین عبوری را ضدعفونی می کند.

وی اضافه کرد: این دستگاه با توجه به قدرتی که دارد در مدت 10 ثانیه می تواند خودروها را ضدعفونی کند و به همین خاطر مشکلی برای ترافیک این مسیر ایجاد نمی کند.

وی افزود: علاوه بر آن، 2 دستگاه ضدعفونی خودروها در 2 ورودی مهاباد در سه راهی برهان و سه راهی دارلک با همکاری خیران نصب شده است.

وی ادامه داد: این دستگاه ها تمام اتوماتیک است و خودروهای سواری و باری ورودی به شهر مهاباد را گندزدایی و ضدعفونی می کند و همه خودروها موظف به عبور از داخل آن هستند.

فرماندار مهاباد ضمن قدردانی از مشارکت مردمی و بخش خصوص در کمک به کنترل شیوع کرونا اظهار داشت: شرکت های خصوصی پیش از این و طی روزهای گذشته نیز در چندین نوبت محلول ضدعفونی تهیه و به صورت رایگان در اختیار ستاد مقابله با کرونا شهرستان قرار دادند.

وی اضافه کرد: هم اکنون کنترل مبادی ورودی به مهاباد طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان به صورت شبانه روزی انجام می شود.

پل حکمت مهاباد که 2 بخش شمالی و جنوبی مهاباد را به هم متصل می کند در مسیر میدان مادر و میدان فرمانداری (اقبال لاهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابین ضدعفونی کننده خودروها روی پل «حمکت» مهاباد راه اندازی شد

کابین ضدعفونی کننده خودروها روی پل «حمکت» مهاباد راه اندازی شد