مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-21سياسي

توزیع اقلام بهداشتی بین حاشیه نشینان مینودشت و چند خبر کوتاه از شرق گلستان


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار مینودشت کرونا گفت: با کمک نیکوکاران استان 500 محافظ صورت، 880 لیتر مواد ضدعفونی کننده و هزار و 700 بسته بهداشتی و شوینده تهیه و در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت، محلات حاشیه نشین شهر و برخی روستاهای این شهرستان توزیع شد.

علیرضا مصطفی لو همچنین برضرورت رعایت کامل توصیه های بهداشت فردی و عمومی و نیز ماندن در خانه ازسوی مردم شهرستان مینودشت برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و رسیدن به سلامت پایدار تاکید کرد.

** فرمانده انتظامی گنبدکاووس اعلام کرد که با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق سابقه دار که اقدام به سرقت دوربین های مدار بسته شهروندان این شهر می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ محمود علیفر اظهار داشت: پس از گزارش چند فقره سرقت دوربین های مداربسته توسط شهروندان به انتظامی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با بررسی های فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق و مخفیگاه او شدند.

وی اضافه کرد: با دستور مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه سارق در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی ها به 15 فقره سرقت دوربین های مداربسته اعتراف کرد.

** رییس اداره کتابخانه های عمومی گنبدکاووس گفت: پارسال هفت هزار 200 نفر از گروه های مختلف سنی شهرستان گنبدکاووس در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی بین حاشیه نشینان مینودشت و چند خبر کوتاه از شرق گلستان

توزیع اقلام بهداشتی بین حاشیه نشینان مینودشت و چند خبر کوتاه از شرق گلستان