مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-21سياسي

ارتش در کرمان ایستگاه های تست رایگان کرونا ایجاد کرد


محمد جواد فدایی روز شنبه در جریان بازدید از این ایستگاههای سلامت سطح شهرستان کرمان افزود: بنا به دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا در ستادکل نیروهای مسلح، قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا 9 ایستگاه در شهر کرمان و 8 ایستگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد کرده که از مردم کرمان درخواست می شود برای سنجش وضعیت خود به این ایستگاه ها مراجعه کنند.

مقام معظم رهبری در 22 اسفندماه فرمانی را به فرماندهی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ فرمودند و دستور دادند که ارتش برای مقابله با کرونا در کشور فعال شده و همکاری خود را آغاز کند.

استاندار کرمان با تقدیر از اقدامات ارتش و فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا برای مقابله با کرونا تصریح کرد: در 25 اسفندماه فرماندهی نزاجا در جنوب شرق مقدمات این کار را فراهم کرد و این روزها شاهد اجرای این رزمایش هستیم که 9 ایستگاه در شهر کرمان و 8 ایستگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد و فعال شده است .

استاندار کرمان اضافه کرد: مردم به این ایستگاه ها مراجعه می کنند و وضعیت آن ها بررسی می شود و اگر مشکلی نداشته باشند توصیه های آموزشی به آن ها ارائه می شود و اگر مشکلی مقدماتی داشته باشند قرنطینه، و در صورت بیماری حاد به بیمارستان ها هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در کرمان ایستگاه های تست رایگان کرونا ایجاد کرد

ارتش در کرمان ایستگاه های تست رایگان کرونا ایجاد کرد