مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-21سياسي

بخشی از نیاز بیمارستان مهاباد به اقلام بهداشتی مقابله با کرونا تامین شد


امیر بهزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله بهداشتی با رایزنی نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و همکاری رییس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و درمان برای رفع بخشی از کمبودها تامین شده است.

وی ادامه داد: این محموله شامل 24 عدد تب سنج دیجیتالی، پنج هزار ماسک مخصوص، 500 هزار ماسک معمولی، 140 عدد گان حفاظتی، 140 شیلد محافظ صورت، پنج هزار دستکش لاتکس، 140 عدد دستکش مخصوص دفن متوفی، 2 هزار لیتر مایع جهت ضدعفونی کننده و 140 عدد عینک محافظ است.

بهزاد اضافه کرد: با توجه به افزایش تقاضا در برخی اقلام کالایی بهداشتی و ضدعفونی کننده در روزهای گذشته، تعدادی از واحدهای تولیدی بخش خصوصی این شهرستان هم با اعلام آمادگی قبلی، اکنون با سه شیفته کاری مشغول تولید ماسک، محلول و مواد ضدعفونی کننده هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد عنوان کرد: هم اکنون روزانه پنج تن الکل مواد اولیه برای استفاده تولیدکنندگان محلول های گندزدایی و ضدعفونی کننده این شهرستان تامین می شود.

بهزاد یادآور شد: هفته گذشته نیز در دیدار با معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز مقرر شد برای جبران کمبود ماسک در مراکز درمانی این شهرستان روزانه سه هزار و 500 عدد ماسک معمولی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از نیاز بیمارستان مهاباد به اقلام بهداشتی مقابله با کرونا تامین شد

بخشی از نیاز بیمارستان مهاباد به اقلام بهداشتی مقابله با کرونا تامین شد