مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 07:002020-03-21سياسي

سیاوشی: طرح جمع آوری کودکان کار طرحی شکست خورده است


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اینکه  طرح جمع آوری کودکان کار را طرحی شکست خورده عنوان کرد، از مسئولین امر خواست در این شرایط بحرانی تصمیمات واقع گرایانه تر و بهتری در زمینه کودکان کار در کشور اتخاذ شود.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اینکه  طرح جمع آوری کودکان کار را طرحی شکست خورده عنوان کرد، از مسئولین امر خواست در این شرایط بحرانی تصمیمات واقع گرایانه تر و بهتری در زمینه کودکان کار در کشور اتخاذ شود.

طیبه سیاوشی در گفت و گو با ایسنا از سیاست مرسوم دولت در حوزه جمع آوری کودکان کار و رد مرز کردن کودکان کار مهاجر انتقاد کرد و گفت: در این مدت تلاش داشتیم گام های موثری در حوزه کودکان کار برداشته شود؛ تلاش ما بر این بود بیشتر بحث کار این کودکان را مورد هدف قرار دهیم نه بحث خود کودکان را؛ حتی در میان تلاش هایی که در این حوزه صورت پذیرفت تذکری کتبی از سوی من در صحن مجلس قرائت شد که خوشبختانه مجمع نمایندگان تهران نیز با این موضوع همراهی کردند.

وی طرح جمع آوری کودکان کار را طرحی شکست خورده دانست و اظهار کرد: این طرح طرح موفقی نیست؛ اگرچه بخش دولتی این موضوع را نمی پذیرد؛ هر سال در فصل تابستان با یک بودجه قابل توجهی به جمع آوری این کودکان می پردازند؛ اگرچه این کودکان غالبا مهاجر هستند ولی تعداد کودکان ایرانی کار که از شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاوشی: طرح جمع آوری کودکان کار طرحی شکست خورده است

سیاوشی: طرح جمع آوری کودکان کار طرحی شکست خورده است