مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 07:002020-03-21فرهنگي

همگی به این جشنواره طنزِ خانگی دعوتید!


جشنواره مجازی درخانه بمانیم در راستای پویش همگانی در خانه بمانیم و با رویکرد طنز در کرمانشاه برگزار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه جشنواره مجازی "درخانه بمانیم" در راستای پویش همگانی "در خانه بمانیم" و با رویکرد طنز در کرمانشاه برگزار می شود.

محمدرضا درند رییس انجمن نمایش استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم در خانه ماندن مردم، گفت: در همین راستا جهت تشویق مردم برای درخانه ماندن و از طرفی ایجاد فضای شادی در خانه های کرمانشاهیان تصمیم به برگزاری جشنواره مجازی درخانه بمانیم گرفتیم.

وی افزود: در این جشنواره افراد باید فیلم های حداکثر پنج دقیقه ای را با رویکرد طنز و با تاکید بر پویش در خانه بمانیم تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

درند با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: افراد می توانند آثار ارسالی خود را حداکثر تا 10 فروردین ماه به شماره 09196886303 از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ ارسال کنند.

این مسئول تاکید کرد: فیلم های تهیه شده باید در محیط منزل باشد و فیلم هایی که در محیط باز گرفته شده باشد از چرخه داوری خارج می شود.

رییس انجمن نمایش استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب مردم در چند روز فراخوان ابتدایی این جشنواره، گفت: تاکنون بیش از 35 فیلم به دستمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگی به این جشنواره طنزِ خانگی دعوتید!

همگی به این جشنواره طنزِ خانگی دعوتید!