مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-21سياسي

17 کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو می گیرند


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز شنبه گفت: استقرار این کشتی ها در ایام تعطیلات نوروز با هدف تامین کالاهای اساسی، مایحتاج عمومی و به ویژه اقلام بهداشتی در تمامی بندرهای تجاری استان هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی صورت می گیرد.

الله مراد عفیفی پور افزود: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری در مجموعه بنادر و به ویژه بندر شهید رجایی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروز با رعایت همه اصول بهداشتی، بنادر به فعالیت خود ادامه می دهند، ابرازداشت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا، در هیچ کدام از بنادر مسافری هرمزگان خدمات گردشگری و مسافرت دریایی ارائه نخواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به گردشگران توصیه کرد: مسافرت های دریایی و استفاده از ظرفیت های گردشگری دریایی در این استان را به زمان دیگری موکول کنند.

استان هرمزگان دارای 32 بندر فعال است که به اسکله های تجاری وصیادی برای تخلیه و بارگیری کالا و جابه جایی مسافر معروف هستند، مهم ترین آن ها بندر شهید رجایی، شهید باهنر، شهید حقانی، بندرلنگه، آفتاب، چارک، کیش، قشم، تیاب، کلاهی، کرگان، جاسک و سیریک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو می گیرند

17 کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو می گیرند