مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-21بين الملل

امین زاده: هر دولتی در انتشار کرونا دست داشته باشند باید جبران خسارت کند


اگر ادعای بیولوژیک بودن کرونا ثابت شود، هر دولتی که در آن دست داشته باشند باید مسئولیت جبران خسارت به همه کشورهای درگیر را برعهده گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ویروس کرونا که برای نخستین بار از شهر ووهان چین گسترش یافت اکنون بیش از 100 کشور را در سطح بین الملل به خود درگیر کرده و 250 مبتلا و ده هزار کشته برجای گذاشته است.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که نخست این ویروس را بی اهمیت دانسته بود، این روزها در سخنرانی خود از ویروس کرونا به عنوان ویروس چینی نام می برد.

این صحبت های ترامپ در حالی مطرح می شود که پکن چندی پیش گفته بود که احتمالاً کرونا توسط CIA (سازمان اطلاعات آمریکا) در چین شیوع یافته است.

الهام امین زاده معاون سابق حقوقی حسن روحانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در این باره می گوید که ویروس کرونا می تواند یک حمله بیولوژیکی باشد اما اگر این ادعا ثابت شود، هر دولت و نظامی که در این قضیه دست داشته باشند باید مسئولیت جبران خسارت به همه کشورهای درگیر را پرداخت کند؛ چه عامدانه باشد چه غیر عامدانه.

عامدانه و غیر عامدانه در حالی از سوی معاون سابق حسن روحانی مطرح می شود که پکن گفته بود که ما اطلاع داریم که دانشمندان آمریکایی از سال 2015 بر روی این ویروس کار می کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده: هر دولتی در انتشار کرونا دست داشته باشند باید جبران خسارت کند

امین زاده: هر دولتی در انتشار کرونا دست داشته باشند باید جبران خسارت کند