مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-21سياسي

تولید بیش از 4000 اثر گرافیکی در متنا خراسان جنوبی


مسؤول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از تولید چهار هزار اثر گرافیکی طی 2 سال گذشته در این مرکز خبر داد.

- محمدرضا براتی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: دفتر متنای خراسان جنوبی حدود دوسال پیش به عنوان مجموعه ای تازه تأسیس شروع به کار نمود و پس از دو سال تلاش بی وقفه دست اندرکاران، اکنون جایگاه خود را در عرصه رسانه و فضای مجازی استان باز کرده است.

وی افزود: این مرکز در ابتدا با محوریت تولید محتوای ارزشی و انقلابی و انتشار آن، شروع به کار کرد.

مسؤول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی عنوان داشت: در این مرکز تمام توان خود را به کار گرفتیم تا هنرمندان و مستعدین فرهنگی-هنری استان را دور هم جمع کنیم تا با هم افزایی توان رسانه ای جوانان انقلابی، رسالت خود در فضای مجازی را به خوبی انجام دهیم.

براتی با تأکید بر خودجوش بودن فعالیت جوانان انقلابی در این مرکز عنوان داشت: این مرکز بدون کوچک ترین بودجه ای کار خود را انجام داده و تمامی افرادی که در مرکز متنای خراسان جنوبی فعالیت داشتند، به صورت آتش به اختیار و خودجوش فعالیت کردند.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده مرکز متنای خراسان جنوبی طی دو سال گذشته بیان داشت: برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای فعالان فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 4000 اثر گرافیکی در متنا خراسان جنوبی

تولید بیش از 4000 اثر گرافیکی در متنا خراسان جنوبی