مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 10:502020-03-21اقتصادي

تسهیل فضای کسب وکار لازمه تحقق «جهش تولید» است


نماینده مردم تویسرکان در مجلس حل مشکل بیکاری و تورم را در رونق تولید دانست و گفت: ورود جدی حاکمیت کشور بر تسهیل فضای کسب و کار به منظور تحقق «جهش تولید» ضروری است.

- محمدمهدی مفتح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه تبعیت از دستور رهبری برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید واجب بوده و باید انجام شود اظهار کرد: از دیدگاه کارشناسی هم مهمترین کلید حل مشکل اقتصادی امروز در کشور نگاه جدی به مبحث تولید است.

وی گره گشایی کلاف درهم پیچیده مشکلات اقتصادی کشور را منوط به توجه به رونق و افزایش تولید دانست و گفت: بیکاری و تورم دو مشکل عمده اقتصادی امروز کشور است که در زندگی روزمره همه ملموس است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه حل کلیدی و زیربنایی این دو مشکل از نظر کارشناسی توجه به تولید است زیرا با رشد تولید مشکل بیکاری به شکل اساسی حل و تورم هم کاهش پیدا می کند.

وی با اشاره به مزین شدن سال های گذشته از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد توجه به مسائل اقتصادی با محوریت امر تولید ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر ساله به ویژه در چند سال اخیر با نامگذاری عناوین سال به مباحث تولید، بستر را برای جهش تولید در سال جاری در داخل کشور فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فضای کسب وکار لازمه تحقق «جهش تولید» است

تسهیل فضای کسب وکار لازمه تحقق «جهش تولید» است