مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 11:552020-03-21اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی شدید در خراسان رضوی


اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نسبت به بارش شدید باران همراه با رعد و برق در روزهای یکشبنه، دوشنبه و سه شنبه هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، مرکز پیش بینی هوا نسبت به تقویت و تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان هشدار داد.

براساس این اطلاعیه این سامانه بارشی فردا فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز می کند و همراه با بارش شدید باران است.

این سامانه بارشی در برخی نقاط همراه با رعد و برق و بارش تگرگ، همراه با وزش باد شدید لحظه ای در نواحی مستعد برخورد صاعقه و در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف توصیف شده است.

مرکز پیش بینی هوای خراسان رضوی اعلام کرد که این ساانه در غالب نقاط استان بین 10 تا 20 میلیمتر بارش را به دنبال خواهد داشت.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، بیشترین حجم بارش در شهرستان های تربت جام، باخرز، زاوه، رشتخوار، فریمان، خواف، ریوش، تایباد، بردسکن، سبزوار، تربت حیدریه و مشهد بین 10 تا 20 میلیمتر خواهد بود.

براساس الگوهای هواشناسی احتمال بارش باران در دوشنبه بین 20 تا 50 میلیمتر در شهرستان های درگز، قوچان، کلات، چناران، سرخس، صالح آباد، تربت جام، فریمان، تایباد، خواف، سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، نیشابور، بردسکن، ریوش، کاشمر، تربت حیدریه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی شدید در خراسان رضوی

فعالیت سامانه بارشی شدید در خراسان رضوی