مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 12:052020-03-21اقتصادي

کنترل محورهای ارتباطی شهرستان لردگان تشدید می شود


ملک محمد قربانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و قرار داشتن شهرستان لردگان در محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور افزود: این امر باعث وجود عبور و مرور خودروهای پلاک های استان های دیگر در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

وی گفت: طرح کنترل محورهای مواصلاتی و جلوگیری از ورود خودرو و مسافران خارج از استان و شهرستان به داخل شهر و روستایی این شهرستان از روز دوم فروردین در راستای افزایش سطح سلامت و مقابله با شیوع این ویروس در دست اجراست.

به گفته وی،هم اکنون 10 پایگاه غربالگری بیماری حاد تنفسی(کرونا) در مبادی ورودی شهرستان مستقر است ،که از ورود افراد مشکوک به کرونا به داخل شهر جلوگیری می کنند.

وی، با اشاره به مهمان نوازی مردم شهرستان و وجود طبیعت زیبا در این منطقه افزود: از هرگونه پذیرش میهمان و مسافر در اماکن گردشگری و تفریحی و همچنین مناطق گردشگری شهرستان ممانعت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تاکنون 66 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون 9 نفر جان خود را از دست داده و 47 نفر بهبود یافته اند.

ویروس جدید کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل محورهای ارتباطی شهرستان لردگان تشدید می شود

کنترل محورهای ارتباطی شهرستان لردگان تشدید می شود