مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-21پزشكي

زنجیره کرونا با تعطیل کردن مراکز غیر ضروری قطع می شود


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه باید زنجیره کروناویروس را با ‏تعطیل کردن مراکز غیر ضروری، جلوگیری از تجمع افراد و ماندن در خانه قطع ‏کنیم، - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه باید زنجیره کروناویروس را با ‏تعطیل کردن مراکز غیر ضروری، جلوگیری از تجمع افراد و ماندن در خانه قطع ‏کنیم، گفت: برای سلامت و آرامش مردم هیچ تعارفی با هیچ کس نداریم.

‏ قدرت الله ولدی شنبه دوم فروردین ماه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس ملایر، تأکید کرد: باید زنجیره بیماری را با تعطیل کردن مراکز غیر ضروری، جلوگیری از تجمع افراد و ماندن در خانه قطع کنیم.

وی با بیان اینکه کمک و همراهی مردم به ویژه در ایام نوروز باید بیشتر شود، اظهاکرد: با پیشنهاد پنج فرمانده نظامی ارشد کشور به رییس جمهور، مقرر شد صنوفی که قرار نیست مایحتاج اولیه مردم را تامین کنند تا 15 فروردین ماه تعطیل باشند.

ولدی با تقدیر از تمام کسانی که در سال 98 برای توسعه و پیشرفت شهرستان فعالیت داشتند، گفت: روز گذشته در کارخانه بافتسان با حضور استاندار همدان با رییس جمهور در خصوص تولیدات این کارخانه که پارچه های بدون بافت ویژه تولید ماسک و لباس بیمارستانی دارند، ارتباط ویدئو کنفرانسی برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره کرونا با تعطیل کردن مراکز غیر ضروری قطع می شود

زنجیره کرونا با تعطیل کردن مراکز غیر ضروری قطع می شود