مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 14:152020-03-21حوادث

30 کیلوگرم حشیش در استان سمنان کشف شد کشف محموله دستکش قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در ستاد انتظامی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پراید در پلیس راه میامی امروز دوم فروردین ماه 99 متوقف و از آن 30 کیلو و 100 گرم ماده مخدر حشیش کشف شد، بیان کرد: یک مرد 35 ساله در این ارتباط دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این ماده مخدر در بازرسی های صورت گرفته از داخل این خودرو کشف شد، افزود: تیم ویژه و کنترل مسیرهای تردد توسط مأموران انتظامی میامی تشکیل و نسبت به رصد این نوع تخلفات هوشیار هستند.

کشف 300 میلیون ریال دستکش قاچاق فرمانده انتظامی استان سمنان، تاکید کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در تبادل اطلاعاتی با مرکز از جا به جایی و حمل محموله ای مواد مخدر از مسیرهای مواصلاتی این استان با خبر شدند.

حسنی در ادامه از کشف محموله قاچاق دستکش در پلیس راه سمنان- دامغان نیز خبر داد و گفت: کامیونت حمل بار قاچاق با 30 هزار جفت دستکش خارجی در سمنان متوقف و از آنجا که راننده 42 ساله ان آن هیچ گونه سند و مدرکی برای ارائه به پلیس نداشت در نتیجه بررسی های بیشتر روی محموله انجام و محموله قاچاق دستکش به ارزش 300 میلیون ریال ضبط شد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس در حال حاضر مقابله با پدیده قاچاق در حوزه سلامت است، ابراز کرد: پلیس در حوزه مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کیلوگرم حشیش در استان سمنان کشف شد کشف محموله دستکش قاچاق

30 کیلوگرم حشیش در استان سمنان کشف شد کشف محموله دستکش قاچاق