مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 14:202020-03-21پزشكي

بازار بناب تا 15 فروردین تعطیل است


فرماندار بناب از تعطیلی بازار شهر بناب تا 15 فروردین خبرداد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی  امروز در گفت وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام قبلی مسوولان مبنی بر تعطیل بودن بازار بناب در روز 15 فروردین جاری جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی بازار خوشبختانه اصناف و کسبه بناب با درک شرایط همکاری خوبی با مسوولان بهداشت و درمان از خود نشان دادند به همین خاطر کار ضدعفونی کردن اماکن به خوبی اجرا شد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم و به ویژه بازاریان، اصناف و کسبه بناب به خاطر تعطیل کردن محل کسب خود تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا بازار بناب تا 15 فروردین نیز تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن شهروندان جلوگیری شود.

فرماندار بناب سپس با بیان اینکه صنف قصابان، نانوایان، میوه فروشان، فروشندگان مواد بهداشتیو سوپرمارکت ها از این قاعده مستثنی هستند؛ یادآور شد :میدان میوه و تره بار و خشکبار هر روز تا ساعت 12 ظهر دایر خواهد بود.

وی ادامه داد:  فروشندگان لوازم یدکی و تجیزهات خودرو نیز به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

رفیعی در ادامه خاطرنشان  کرد: در شرایط فعلی خانه های مردم امن ترین مکان برای حفظ آنان از ابتلاء به ویروس کروناست و شهروندان عزیز مطمئن باشند که مسوولان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بناب تا 15 فروردین تعطیل است

بازار بناب تا 15 فروردین تعطیل است