مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-21اقتصادي

هشدار امور اراضی جهاد کشاورزی جهرم:زمین خواران، زمین خواهند خورد


این اطلاعیه در پنج بند، به افراد سودجو در مورد انواع تخلفات هشدار داده و از مردم و مسئولان نیز خواسته در زمینه جلوگیری از این تخلفات با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت وساز، خاکبرداری، فنس کشی و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن 131) یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

صدور مجوز یا پروانه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی خارج از محدوده شهرها توسط شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا و واگذاری خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تلفن بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی استان ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد و افراد و دستگاه های متخلف طبق قانون به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

بر اساس قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، هرگونه تفکیک و افراز اراضی کشاورزی به قطعات کمتر از نصاب های تعیین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امور اراضی جهاد کشاورزی جهرم:زمین خواران، زمین خواهند خورد

هشدار امور اراضی جهاد کشاورزی جهرم:زمین خواران، زمین خواهند خورد