مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-21سياسي

مردم از ظرفیت سامانه توزیع اقلام بهداشتی بیشتر استفاده کنند


در راستای ترغیب مردم برای درخانه ماندن اقدامات خوبی از جمله تعریف سامانه الکترونیکی توزیع اقلام بهداشتی تعریف شده که مردم می توانند با مراجعه به سامانه مذکور به آدرس اینترنتی www.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : در راستای ترغیب مردم برای درخانه ماندن اقدامات خوبی از جمله تعریف سامانه الکترونیکی توزیع اقلام بهداشتی تعریف شده که مردم می توانند با مراجعه به سامانه مذکور به آدرس اینترنتی www.

tashahr.

ir نسبت به خرید آنلاین اقلام بهداشتی مورد نظر اقدام نموده و درب منزل تحویل گیرند.

قاسم سلیمانی دشتکی در نهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، با بیان اینکه، سال گذشته شاهد حوادث رخدادهای تلخ و شیرینی در استان بودیم،اظهار کرد: مردم ایلام اگرچه در سیل فروردین ماه اذیت شدند اما همدلی مردم و مسئولان باعث شد که از صدمات جبران ناپذیر جلوگیری کنیم و اعتبارات زیادی برای استان فراهم کنیم.

وی گفت: در قضیه اصلاح قیمت بنزین مردم استان رفتاری منطقی و درستی داشتند و در عین اینکه حرف خود را بصورت مسالمت آمیز زدند به بیت المال نیز آسیبی وارد نکردند.

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم و مسئولان استان اربعین 98 را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و حماسه آفریدند، تصریح کرد: در سال 98 در استان بیش از 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و استان ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از ظرفیت سامانه توزیع اقلام بهداشتی بیشتر استفاده کنند

مردم از ظرفیت سامانه توزیع اقلام بهداشتی بیشتر استفاده کنند