مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 18:102020-03-21اقتصادي

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.

سید حشمت الله صمیمی دوست در خصوص وضعیت بازار استان برای مقابله با ویروس کویید 19، افزود: با توجه به درخواست و مشارکت صنوف و تصمیمات کلان کشوری، کلیه صنوف، بجز صنوفی که کالاهای اساسی و ضروری مردم را تامین می کنند از جمله صنف خبازان، خواربارفروشی، میوه و تره بار، قصابان، بزازان، داروخانه ها و مرغ فروشان تا 15فروردین 1399 تعطیل هستند.

وی اظهارکرد: در صورتی که سایر صنوف از این موضوع تمرد کنند و دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند در حقیقت تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و دستگاه های نظارتی موظف به اقدام قانونی هستند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مکان های پر تجمع استان نیز باید تعطیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین