مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 18:552020-03-21سياسي

سید حسن خمینی از خدمات پرسنل بهشت زهرا (س) در بحران کرونا قدردانی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه شنبه پایگاه خبری و اطلاع رسانی جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در گفتگوی تلفنی با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از اقدامات پیشگیرانه در کنترل و شیوع بیماری کرونا به ویژه اطلاع رسانی به موقع جهت عدم حضور شهروندان در روزهای پایانی سال در آرامستان بهشت زهرا (س) و موکول کردن آیین پنجشنبه و جمعه پایانی سال را به بعد از اتمام این بحران تشکر کرد.

یادگار امام راحل ، برنامه ریزی های مناسب در طول دوره بحران و تهیه دستورالعمل های لازم در این خصوص را از اقدامات مناسب در این زمینه دانست و بر تلاش های بیشتر و ادامه این روند تاکید کرد.

در ادامه این گفت و گوی تلفنی؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن قدردانی از حسن توجه یادگار امام به پرسنل خدوم و جهادگر بهشت زهرا (س) از توصیه ها و نقطه نظرات حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی استقبال کردند.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال 1349 خورشیدی آغاز شد.

بهشت زهرا (س) ابتدا 314 هکتار وسعت داشت که در سال 1376 بخش شمالی به مساحت 110 هکتار و در سال 1387 بخش شرقی به مساحت 160 هکتار خریداری و به آن اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن خمینی از خدمات پرسنل بهشت زهرا (س) در بحران کرونا قدردانی کرد

سید حسن خمینی از خدمات پرسنل بهشت زهرا (س) در بحران کرونا قدردانی کرد