مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-21سياسي

اقدامات مقابله ای هرمزگان برابر کرونا به رییس مجلس گزارش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این گفتگوی تلفنی، ضمن آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای همه مردم هرمزگان و مجموعه مدیریت این استان، از اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان و توجه خوب مردم استان به رعایت توصیه های پیشگیرانه، تشکر و قدردانی کرد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در این گفت وگوی ضمن تبریک سال نو به رییس مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرا شده برای پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان را ارائه نمود.

ویروس کرونا که رسماً کووید – 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از 150 کشور سرایت کرده است.

کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری های خود ایمنی می تواند خطرناک باشد و مرگ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود 80 درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالی که حدود 6 درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مقابله ای هرمزگان برابر کرونا به رییس مجلس گزارش شد

اقدامات مقابله ای هرمزگان برابر کرونا به رییس مجلس گزارش شد