مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 01:352020-03-21اقتصادي

صنوف غیرضرور در بهارستان تعطیل شد


فرماندار شهرستان بهارستان با اعلام خبر تعطیلی مغازه ها و پاساژهای گلستان و نسیم شهر در خصوص ابتلا مسؤولان این شهرستان به ویروس کرونا نیز گفت: - مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از روز اول فروردین با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها و اداره صمت شهرستان به منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا و با تعامل خوبی که کسبه داشتند، آن دسته از مغازه هایی که فعالیت شان در این روزها حیاتی نیست تعطیل شد.

وی ادامه داد: این تعطیلی فقط مخصوص شهر نسیم شهر نبوده و در گلستان نیز همین کار صورت گرفت و مغازه دارانی که نیازهای ضروری مردم رو برطرف نمی کنند اقدام به تعطیلی مغازه های خود کردند و در حال حاضر تنها کسبه ای که در حوزه تأمین اقلام خوراکی فعالیت دارند، باز است.

فرماندار شهرستان بهارستان در پاسخ به مبتلا شدن مسؤولان این شهرستان به ویروس کرونا نیز ابراز داشت: تا الان هیچ کدام از مسؤولان این شهرستان اعم از ادارات، شهرداری ها و دادگستری به این ویروس مبتلا نشده اند.

خانجانی در پایان با تشکر از همکاری مردم بهارستان خاطرنشان کرد: در همین راستا به دنبال اجرایی کردن گام دوم مبارزه با کرونا در این شهرستان هستیم که در پی آن سرانه تخت های بیمارستانی و خدمات درمانی افزایش پیدا می کند اما دراین خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف غیرضرور در بهارستان تعطیل شد

صنوف غیرضرور در بهارستان تعطیل شد