مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-22اقتصادي

میادین میوه و تره بار تعطیل نبوده و تعطیل نمی شوند


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: برخلاف تصور مردم درخصوص تعطیلی میادین میوه و تره بار به اطلاع همشهریان می رسانیم که میادین میوه و تره بار تعطیل نبوده و تعطیل نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد با اعلام اینکه بارها تاکید کرده ایم که میادین میوه و تره بار در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و تعطیل بردار نیستند، افزود: 250 میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران، بزرگ ترین زنجیره توزیع انواع میوه، سبزیجات، صیفی جات و سایر محصولات مصرفی شهروندان را تشکیل می دهند و تعطیلی آنها امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر فعالیت شبانه روزی کارکنان و کارگران میادین میوه و تره بار به ویژه در یک ماه اخیر، خاطرنشان کرد: کلیه همکاران ما با همه وجود و با تمام توان برای خدمت رسانی به شهروندان، استوار و صبور ایستاده اند و به مردم عزیزمان قول می دهیم که میدان را خالی نمی کنیم.

  گفتنی است، میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تا 9 شب 29 اسفند یک سره باز بودند و بعد از تعطیلی یک روزه اول فروردین، 22 میدان میوه و تره بار تهران از 8 و نیم صبح تا یک و نیم بعد از ظهر دوم تا چهارم فروردین فعالیت می نمایند و علاوه بر این، کلیه میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران از 8 صبح تا یک و نیم بعد از ظهر پنجم تا دوازدهم فرورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین میوه و تره بار تعطیل نبوده و تعطیل نمی شوند

میادین میوه و تره بار تعطیل نبوده و تعطیل نمی شوند