مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-22سياسي

آزاداندیشی ویژگی بارز مرحوم حجت الاسلام صالحی بود


دکتر مجید فولادیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیلی از استادان دانشگاه حاضر نبودند در این کرسی های آزاداندیشی شرکت کنند و فکر می کردند برای آنان عواقب دارد و در مقابل چنین واکنشی مرحوم حجت الاسلام صالحی می گفتند من برای همه چک سفید امضا می کنم و تضمین می دهم که هر فردی در این نشستها شرکت کند و حرفی بزند و آن حرف از این نشست بیرون رود هیچ مشکلی برای فرد مزبور در فضای داخل و بیرون از دانشگاه به وجود نیاید.

وی ادامه داد:مرحوم حجت الاسلام صالحی بسیار مصر و جدی بود که دستور رهبر معظم انقلاب در باب برگزاری کرسی های آزاداندیشی اجرا شود و وی از لحاظ عقلی و قلبی نیز اعتقاد داشت که در فضای دانشگاه باید آزاداندیشی وجود داشته باشد.

عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: مرحوم حجت الاسلام صالحی نشستهای متعددی برگزار می کرد و افراد تند از دو جریان مختلف سیاسی را در کنار هم می نشاند و شاید تندترین نشستها و فضاهای گفت و گو بین افراد با نگاه های مختلف زمانی برگزار می شد که خود حجت الاسلام صالحی در آن نشست به عنوان رییس حضور پیدا می کرد.

فولادیان افزود: مرحوم حجت الاسلام صالحی بیشترین مدارا را با تمام اعضای تشکلهای دانشجویی داشت با آنان گفت و گوهای مکرر انجام می داد و به معنای واقعی کلمه برای آنان وقت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاداندیشی ویژگی بارز مرحوم حجت الاسلام صالحی بود

آزاداندیشی ویژگی بارز مرحوم حجت الاسلام صالحی بود