مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-22سياسي

این جا همه برای مقابله با کرونا به خط شده اند


شهر بردخون این روزها شاهد حضور جهادی مردم و مسؤولان در صحنه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، این روزها که ویروس کرونا در سراسر دنیا به زورآزمایی مشغول است، کشور اسلامی ایران نیز از خطرات این ویروس در امان نیست اما همکاری و مشارکت جمعی مردم به زودی ریشه این ویروس را می خشکاند و باز آرامش در خانه و کاشانه ما حاکم می شود.

پس گذشت از چند روز از عیدنوروز به ورودی شهر بردخون و ایستگاه تب سنجی رفتم و از نزدیک به تماشای کار، تلاش، همدلی، وظیفه شناسی، دقت نظر و احساس مسؤولیت افرادی نشستم که با همه وجود عاشق شهر و دیار خود هستند.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، هیچ کس به پست و مسؤولیت خود متکی نیست و همه برای مبارزه با این دشمن خطرناک در صحنه حاضر شدند و با همه توان به صحنه جنگ  آمدند.

در بردخون نیز هرکس به سهم خود کاری کرد، امام جمعه، بخشدار، شهردار، شورا، مدیران ادارات، کارمند، کشاورز، فرهنگی، روحانی، دانش آموز، دانشجو، صیاد، نظامی، بسیجی، زنان و همه آمدند تا بار دیگر سلامتی را به مردم هدیه کنند.

مسؤولان جلسه گرفتند و راهکار دادند، بانوان بردخون و شهنیا و مغدان به پشتیبانی خیران وارد کار شدند و ماسک تولید کردند و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این جا همه برای مقابله با کرونا به خط شده اند

این جا همه برای مقابله با کرونا به خط شده اند