مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-22اقتصادي

کاهش 75 درصدی ورود خودرو به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در روز اول فروردین با کاهش 74 درصدی و در روز دوم با کاهش 75 درصدی ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه با سال گذشته مواجه بودیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در روز اول فروردین با کاهش 74 درصدی و در روز دوم با کاهش 75 درصدی ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه با سال گذشته مواجه بودیم.

شهرام ندیمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 64 دستگاه تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری نصب شده است، اظهار کرد: در پی شیوع کرونا ویروس و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با کاهش چشمگیر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان مواجه بودیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در روز اول فروردین با کاهش 74 درصدی و در روز دوم با کاهش 75 درصدی ورود خودرو به استان در مقایسه با سال گذشته مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تردد خودروها به وسیله دستگاه ترددشمار به صورت آنلاین ثبت و گزارش می شود، افزود: میزان ورود و خروج خودروها تنها بر اساس آمار تردد شمارها ارائه می شود و بستگی به سایر مسائل دیگر ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 75 درصدی ورود خودرو به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

کاهش 75 درصدی ورود خودرو به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل