مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-22حوادث

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در منطقه جابان


فرمانده انتظامی دماوند از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در منطقه جابان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ فاضلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در منطقه جابان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در روستای سربندان از توابع حوزه فرماندهی پاسگاه جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده و مأموران پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت.

فاضلی افزود: عوامل انتظامی پاسگاه جابان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در حوزه موفق به شناسایی رد پای سارقان و مخفیگاه آنان شدند.

وی بیان داشت: پس از شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان اقدامات قانونی جهت دستگیری متهمان آغاز و در یک عملیات غافل گیرانه دو نفر متهم دستگیر و از آنان مقدار قابل توجهی سیم و کابل و دیگر آلات سرقت کشف که بلافاصله به پاسگاه جابان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی دماوند گفت: پس از دلالت متهمان به یگان با استفاده از شیوه و شگردهای فنی و پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 15 فقره سرقت از ویلاهای روستای سربندان حوزه جابان اعتراف کردند.

فاضلی عنوان داشت: از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، جهت گزینش افراد به عنوان نگهبان و سرایدار اطلاع رسانی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در منطقه جابان

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در منطقه جابان