مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:202020-03-22اجتماعي

کاهش 52 درصدی سفرها در تمامی جاده های برون شهری آذربایجان شرقی


سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و راه اندازی پویش در خانه بمانیم ، با کاهش 52 درصدی سفرها در تمامی جاده های برون شهری استان از 25 اسفند تا یکم فروردین ماه مواجه هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و راه اندازی پویش "در خانه بمانیم" ، با کاهش 52 درصدی سفرها در تمامی جاده های برون شهری استان از 25 اسفند تا یکم فروردین ماه مواجه هستیم.

سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: باتوجه به ایام تعطیلات عید و نسبت به مدت مشابه سال قبل، در روز اول فروردین، شاهد کاهش 67 درصدی تردد خودروها در جاده های استان و مبادی ورودی آذربایجان شرقی بودیم.

وی عنوان کرد: در محورهای مواصلاتی استان به شدت سفرهای نوروزی کاهش یافته است؛ به طوری که در روز دوم فروردین ماه نیز ترددهای نوروزی در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با اشاره به ایمن سازی مبادی ورودی استان، خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت و درمان پس از توقف اتوبوس ها و خودروهای غیربومی در ورودی به استان، با استفاده از دستگاه تب سنج مسافران را از نظر بیماری کرونا بررسی و در صورت مشکوک شدن وضعیت مسافر، آنان را به بیمارستان منتقل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 52 درصدی سفرها در تمامی جاده های برون شهری آذربایجان شرقی

کاهش 52 درصدی سفرها در تمامی جاده های برون شهری آذربایجان شرقی