مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-22حوادث

دومین فرد مبتلا به کرونا در سردشت فوت کرد


روژان قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت سه بامداد امروز بیمار 57 ساله ساکن شهر ربط از توابع بخش مرکزی سردشت مبتلا به کرونا با وجود تلاش کادر درمانی، متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: تا روز گذشته 35 مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان سردشت پذیرش و از 24 بیمار نمونه گیری شده که بر اساس نتیجه آزمایش ها کرونای 9 نفر از آنان مثبت و 11 بیمار دیگر منفی بوده و جواب چهار مورد نیز هنوز واصل نشده است.

وی با اشاره به اینکه تا روز گذشته 9 نفر در بیمارستان بستری شده اند، اظهار کرد: از آمار کلی 35 نفر مشکوک 24 نفر با حال عمومی خوب ترخیص و در منزل زیر نظر مراقبان سلامت هستند.

قادری از شهروندان این شهرستان درخواست کرد که بیماری کرونا را جدی بگیرند و با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشت فردی در قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت و عزم جدی داشته باشند.

وی ضمن اشاره به احتمال افزایش تعداد بیماران مشکوک مبتلا به کرونا، از شهروندان درخواست کرد که با پیوستن به پویش 2914 و ماندن در منزل تا 14 فروردین ماه، در زمینه قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت جدی داشته باشند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده از جمله ماندن خانه می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فرد مبتلا به کرونا در سردشت فوت کرد

دومین فرد مبتلا به کرونا در سردشت فوت کرد