مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-22اجتماعي

دستگیری دوصیاد متخلف در غربی ترین منطقه لار


رییس اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار از دستگیری دوصیاد متخلف در غربی ترین منطقه لار خبر داد.

- فرهاد زند در گفتگو با خبرنگار مهر ، از دستگیری دو صیاد متخلف در غربی ترین منطقه لار خبر داد و اظهار داشت: مأموران محیط بانی پارک ملی لار دو صیاد متخلف را در منطقه کمردشت دستگیر کردند.

زند افزود: متخلفان که گمان نمی کردند مأموران محیط زیست در پاسگاه محیط بانی منطقه که پوشید از برف و خارج از دسترس است مستقر باشند، خطر گذر از ارتفاعات پر از برف را به جان خریده و از منطقه ایرا به سختی با پای پیاده راهی لار شدند.

وی گفت: صیادان که در رصد مأموران محیط بان قرار داشتند وقتی متوجه حضور آنان شدند پا به فرار گذاشتند اما در کمین گشت دیگر مأموران گرفتار و دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار بیان داشت: از متخلفان یک رشته تور ماهیگیری و 15 قطعه ماهی قزل آلا کشف و ضبط شد و این دو متخلف با تشکیل پرونده جهت پرداخت جریمه نقدی و مجازات قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

زند اظهار داشت: تردد در منطقه کمردشت لار به واسطه وجود برف تا ارتفاع 2 متر و سرمای شدید به سختی امکانپذیر است و در این فصل دسترسی از راه و با خودروهای شاسی بلند نیز تحت هیچ شرایط وجود ندارد، اما با این وجود محیط بانان در آنجا مستقر بوده و برای حفاظت از منطقه پیاده گشت زنی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دوصیاد متخلف در غربی ترین منطقه لار

دستگیری دوصیاد متخلف در غربی ترین منطقه لار