مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-22حوادث

جاده باجگاه به صدرا مسدود شد/ برخورد با اجاره دهندگان پلاک بومی خودرو


رییس پلیس راهور فارس از اسنداد جاده «لپویی» و «باجگاه» به صدرا خبر داد و گفت: اکنون احتمال تردد یک موتورسیکلت هم وجودندارد وخودروهای غیر بومی نیز نمی توانند ازاین مسیر واردشیرازشوند.

- شیراز- رییس پلیس راهور فارس از اسنداد جاده لپویی و باجگاه به صدرا خبر داد و گفت: اکنون احتمال تردد یک موتورسیکلت هم وجودندارد وخودروهای غیر بومی نیز نمی توانند ازاین مسیر واردشیرازشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی عباسی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از مسیر باجگاه و لپویی به صدرا در جمع خبرنگران با اشاره به عدم امکان جابجایی پلاک خودروها قبل از رسیدن به پلیس راه های فارس گفت: امکان جابجا کردن پلاک های غیر بومی با پلاک های بومی فارس، قبل از رسیدن به مبادی ورودی و پلیس راه های استان بسیار ضعیف است.

رییس پلیس راهور فارس افزود: اما لازم است تا تمامی افراد بدانند که اجاره دادن پلاک و جابجایی پلاک خودروها برای عبور از مبادی ورودی، جرم بزرگی است و مجازات دارد و مأموران ما در صورت مشاهده خودرو را متوقف کرده و راننده را به مراجع قضایی معرفی می کنند.

وی اضافه کرد: فک پلاک البته به دستگاه و وسیله برای باز کردن پلاک و پرچ مجدد آن نیاز دارد و پلاک خودروها توسط مأموران نیز با مشخصات خودرو، مطابقت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده باجگاه به صدرا مسدود شد/ برخورد با اجاره دهندگان پلاک بومی خودرو

جاده باجگاه به صدرا مسدود شد/ برخورد با اجاره دهندگان پلاک بومی خودرو