موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-22بين الملل

کرونا، کابوس ترامپ


رکود اقتصادی ناشی از کرونا خبر بدی برای ترامپ است و بر انتخاب مجدد وی موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، لس آنجلس تایمز در گزارشی نوشت: با توجه به آنکه اقتصاد آمریکا به سمت رکودی عمیق پیش می رود و تعداد قربانیان ویروس کرونا نیز در حال افزایش است، شانس دونالد ترامپ برای پیروزی مجدد در انتخابات کاهش می یابد.

دونالد ترامپ در انتخابات قبلی نیز با خوش شانسی توانست پیشتاز باشد، به گونه ای که در ایالت های کلیدی با فاصله بسیار اندک به پیروزی رسید.

اکنون گویا شانس نیز از وی روی برگردانده است.

نگرانی از نابودی کامل اقتصاد آمریکا به اعتقاد کارشناسان، آمار اقتصادی اخیر نشان می دهد که آمریکا به سرعت به سمت افزایش بیکاری پیش می رود.

استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داده است که اگر کنگره به منظور حفظ اقتصاد کشور به سرعت گامی برندارد، میزان بیکاری به 20 درصد خواهد رسید.

حتی به نظر می رسد با وجود یک لایحه محرک اقتصادی بزرگ نیز رکود آمریکا امسال اجتناب ناپذیر خواهد بود.

از نظر تولید ناخالص ملی، آمریکا بزرگترین اقتصاد جهانی را به خود اختصاص می دهد و سقوط بازار سهام و سقوط بازار کار، شوک جدیدی به اقتصادی آمریکا وارد کرده است و بسیاری پیش بینی می کنند که این تازه اول کار است و وضعیت می تواند طی ماه های آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، کابوس ترامپ

کرونا، کابوس ترامپ